ya llegué

Ja nu har jag landat i varmen igen! Kommer numera skriva utan bokstaverna a, a och o. ja ni forstar vad hag menar. Jag lamnade datorn hemma sa nu kommer jag kanske inte skriva jatteofta och inte sa jattelanga inlagg men jag hoppas att de ska vara av hogkvalite och tillracligt informativa. Igar kom jag fram vid tre tiden och damians kusin korde mig till caracas dar jag vaxlade pengar och anlande till mitt nya hem! En lagenhet i centrala caracas. ja har ar det nog lite farligare och jag far vara lite mer pa min vakt. Men det kommer nog ga bra. tyvarr var mitt rum upptaget men jag hoppas pa att fa det imorgon. Jag somnade vid nio snaret helt utmattad av att nastan inte sovit alls pa ett och ett halvt dygn. vaknade foga overaskande klockan sju imorse. akte till parque del este for att jogga. de hade bytt namn pa bade stationen och parken till MIranda, efter en av frihetskamparna. DE hade ocksa uttokat metronatet avsevart och har flera projekt pa G gallande kollektivtrafiken. underbart!
SEn akte jag mid Ben som sallskap till baruta for att hamta mina saker jag lamnat dar. det kandes valdigt kostigt att vara dar. det har ju varit mitt "hem" i ett ar och nu har jag ingen anledning att aka dit igen. Vi slot aven upp med Victor som gav mig en valkomms gerbera! Sott! vi tog ett par ol innan jag och ben akte hem till mig. antligen kan jag ta med kompisar hem. kanns kul.Han var imponerad av lagenheten och slangde sig over den enorma kvantiteten marxistisk litteratur som hela stallet ar fullt av.  Lagenheten fungerar ocksa som hogkvarter for CMR ochhar arbetar de pa riktigt med att paverka riktningen av revolutionen. :)
senare akte jag till sabill for att ata middag med min Antonio. min bastaste kompis har. han blev superglad for sina fina presenter. en tetrs troja( for att tetris ar ett spel fran sovjet) och en akta svensk dalahast. han blev ganska besviken for att sveriges symbol inte var en viking utan en hast. (dessutom en uppspacklad sadan)

Vi hors snart! //Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0