trabajo

Jag jobbar pa som aldrig forr.
forra veckan var jag med pa fretecos manifestation utanfor ett ministerio dar de kravde att INAF och gotcha, tva arbetarockuperade fabriker skulle nationaliseras och drivas under arbetarkontroll. dock var det ingen auktiritet som vill lyssna sa vi akte till vtv. en avenezuelas tv kanaler dar vi blev interjuvade. Jag var med i tv! :D

i fredags och lordags var jag med pa en syndikalistisk konferans. som en slags facklig kongress.
det diskuterades hur revolutionen skulle avancera.  och att arbetarna har nyckelrollen i hela processen.
arragemanget besoktes ocksa av arbetsministern.

nu ar ven bokmassa igang och vi har fullt upp med att salja marxistiskt litteratur.
men pa torsdag far jag besok sa da ska jagvara ledig

puss

Kommentarer
Postat av: erica

vem är det som varit och besökt dig, kära? hoppas allt är fint med dig! kram!

2008-11-30 @ 23:33:46
URL: http://emowalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0