Dame uno

En liten uppdatering. Helgen har varit lugn men bra. I fredags bestämde jag mig för att vara frisk och åkte till universitete för min biokemilektion. Mitt schema är lite elakt. För jag har en lektion varje dag förutom på måndagar då jag har lektioner mellan 8.30 och 17 i sträck utan lunch. Iaf så var biokemin mellan 7.30 och 9.30 lite halvtungt? På em åkte jag till sambil. Jag spenderar väldigt mycket tid där trots att jag hatar stället. Ett jävla stort köpcentrum som jag jämt går vilse i. Gick iaf på bio. Sen drack vi l och drinkar på Hard rock Café. I lördags pluggade jag hea dagen.


image157



Idag har vi varit på utflykt i västra delen. Jag , Lina, Alejandra, Lorene och en annan tjej som jag inte minns namnet på. Vi skulle till en arabisk marknad men hittade ?bara? en affär. Köpte massa nötter linser och oliver. Plus lite annat smått och gott. Sen åt vi falafel: Inte som i lund men väldigt god ändå. Trevligt var det iaf. Jag har nu varit vegan i över en vecka och det går så bra så. Men jag är inte så hungrig och har fortfarande ont i magen av sjukan. Annars är det lugnt. Händer inte mycket. Pratas mest om den alltmer spända relationen med colombia. Redan vecka fem?! Galet! //Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0