Un Serpiente

Jag hinner inte skriva. Måste bara berätta en sak som inträffade idag när jag var och sprang i bergen vid skolan. Som jag brukar göra ett par ggr i veckan.
PÅ vägen tillbaka står en cyklist vid sidan av sin cykel (den enda formen av cykling som finns här är mountainbiking i bergen) När jag närmar mig börjar han gestikulera vilt. jag hör inte vad han säger eftersom jag lyssnar på musik. Men så pekar han på marken bredvid mig och där, ungefär en halvmeter från minn fot slingrar en enorm boa fram. Den måste ha varit nästan två meter! GRYMT! :D sådär jätte nära universitet! How exotic. men tur att jag inte trampade på den

314172-174

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej Petra

Har följt din blogg under nästan ett bra tag nu. Jag ska själv plugga på Simon Bolivar till hösten, och det har varit riktigt intressant att följa dina berättelser.

Skulle jag kunna få ställa några frågor till dig? Den mest akuta är väl när skolan börjar, jag tänkte beställa en biljett nu, men måste veta när kursstarten är, så att jag kan komma ner något innan och fixa med boende och likande.

Om du vill och orkar så får du gärna svara på till min mail. Tack på förhand!

Med Vänliga Hälsningar
Marcus Lewold

2008-04-09 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0