Universidad de (grande) Símon Bolivar


314172-34Idag har vi varit ute vid universitetet. Visade sig att jag gått nästan precis ända fram. Tog väl ungefär tio minuter med bussen. Vilket är väldigt kort stund. Området är stort. Och där finns allting. Altifrån vårdcentral till bank och resebyrå, Hittade kemiinstutionen men det utlovade mötet blev aldrig av då läraren inte dök upp. Jaja, får ta tag i det nästa vecka. Vi kollade in sportmöjligheter på området och hittade massa fotbollsplaner, tennisplaner, en pool och jogging spår m.m

314172-35

Sedan åkte vi till stan för att köpa ett tält som vi ska ha på stranden. Ska åka till Cuyagua imorrn. Kommer därför inte uppdatera på ett par dagar.
Vamos a la playa! :D


Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Ronjj

ha så kul på stranden sis! akta dig för farliga ormar;)
jag tycker du bore testa poolen på universitetet, fatta skönt!

2007-09-06 @ 07:20:54
URL: http://ronjj.blogg.se
Postat av: camilla

hej min vackra vän. fatatde inte riktigt det där med paper? vaddå påir man påtänd av att ta på papper? väldigt mysko, finns mycket droger där va?? akta akta lilla flicka... å fan vad mysigt att tälta på en strand, helt underbart... hur fick ni idén.?
fattar nada skolan har inte börjat ännu va? när drar den igång? aha ni ska öva upp spanskan först, du ser jag är helt cepe. ett cepe med allvarliga data-begär. sköt om dej hjärtat! puss

2007-09-10 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0