un cumpleaños

Är väl mer eller mindre frisk nu. Men magen spökar fortfarande. Har i allfall varit hela dagen i skolan idag. Och inte kräkts på flera dagar. Helgen har varit lugn.
Firade damians fördelsedag i lördags. Var på bio, åt sushi och var sen och dansade. En mycket angenäm tillställning. Bilder finns på bilddagboken.
314172-86




Det känns helt sjukt att halva terminen har gått. Än har jag inte fått några betyg. Mer en ett resultat på min presentation på spanska om Alfred nobel. Gick bättre än jag trodde. Har lite prov den här veckan men tror att det ska gå okej. Förhoppningsvis åker jag til Maracaybo nästa helg. Det är den näst största staden i Venezuela. Ska bli kul att se något annat än det här huset och universitetet.

314172-87

Annars händer det inte så mycket. Märks att det är lite oroligheter. Folk handlar på sig massa mat som om kriget är på väg. Och dollarpriset skjuter i höjden. Diskussioner om polisvåldet mot studenter i förra veckans demonstrationer. Har en vän som var där. Han sa att han inte såg något men att det kan ha förekommit. Skulle bara meddela att jag lever. Snart ska jag göra något spännade. Men det är jobbigt att skolan tar så mycket tid.
det är bara det som hindrar mig att bli miss venezuela
//Petra

Kommentarer
Postat av: tias

...

2007-10-30 @ 02:48:06
Postat av: camilla

miss venezuela..får at et i vår sen. men du har juh läst lite å så om oroligheter o chavez å så..men tror du det är säkert å så...tänkte om vi skulle resa nån stans?? får köpa 5 liter tårgas i sämsta fall

2007-10-30 @ 09:58:33
Postat av: Jenny

Miss Venezuela..grrr..Skönt att du är mer eller mindre frisk nu!
Miss miss Venezuela! Puss

2007-10-30 @ 12:42:52
URL: http://nogg.se/yehnny
Postat av: fuchikoma

Frisk är bra, krya på dig!

2007-10-30 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0