om tagning

suck. som vanligt inget att gripa tag i.
allt bara faller. faller. jag faller med temperaturen. varför kan jag inte ta hand om mig själv? varför kan jag inte vara sådär stark som jag var. eller inbillar jag mig bara att jag var det? jag går sönder igen. fast mest min kropp som går sönder. konstiga sår. jag blöder. blod som inte koagulerar. jag som inte kan anta form, stanna upp. jag vill att tiden ska gå. och sen vill jag att den ska stanna. måste jag gå till doktorn nu? Jag har börjat kräkas av stressen. jag måste lygna ner mig lite.därför tar jag ledigt imorgon. jag ska dricka lite sprit. varför är det så atvt när jag tycker att jag börjar ta hand om mig. typ träna och inte dricka sprit, så svarar min kropp med att gå sönder.jag kan inte sova av oron som bubblar. jag kan inte sova för jag hinner inte. jag behöver nog sova för att må lite bättre.  Jag måste helt enkelt fokusera på att inte tenka negativt och falle ner i spiralen. jag viill inte bli deprimerad. vill inte, villinte.
Jag känner inge ork och motivation att interagera blandalla nya människor. jag håller mig mest på min kant och har inget intresse av att skaffa nya vänner. men ändå så söker sig folk till mig. Jag försöker inte ens vara trevlig. jag bara är mig själv. labbet känns tryggt. där känner jag folk och jag kan prata om jag vill,jag kan vara tyst om jag vill. jag känner mig lite ensam. men jag måste förstå att jag inte är det. idag när det blev sådär tomt så vara det bara att be om en kram. så blev det faktiskt finare på engång. jag måste ha mina vänner nära. då blir jag glad. och jag skrattar. verkligen skrattar och ler konstant när jag är med J.
Jag vill inte bli deprimerad. det skulle förstöra allt. håll fast vid mig.

Kommentarer
Postat av: J

jag släpper inte

2010-09-10 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback