om framgången

Jag tänkte jag skulle banta. Det är ju alltid en innegrejj. Kanske kunde jag hitta lite bantarkompisar. Ett gemensamt intresse. En liten tävling; vem går ner mest snabbast.? Sånt är ju nyttigt. Sen skulle jag mörda dem om de vann. För jag är en innihelvetes dålig förlorare. Nån som är på? Det är ju ändå Typ längesen jag typ blev av med ätstörningarna. Så kanske kunde köra på.
Men sen kom jag på att jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Jag äter ju redan bara grönskaer och frukt. Och jag tränar redan i princip varje dag. Kom fram till att det ända jag skulle kunna dra ned på var spriten (alt. sluta äta helt. Men det är lite små jobbigt) Och va fan. Låt mig supa ifred så jag får vara glad någongång i veckan! Så jag har bestämt mig för att fortsätta vara en rultig mullig alkis. Punkt.



?Hur gör du det? Du får alltid det du vill ha?? Damian igår efter jag hookat upp med den näst snyggaste bruden (jag var snyggast så klart) på gayklubben vi var på.
?Du checkar in alla på stället, väljer ut vem som är hetast och så slutar alltid kvällen med att du hookar upp med snyggingen?
?Jag vet inte?
 Sanningen är att jag aldrig får vad jag verkligen vill ha.
132183-11
det är nåt fel på mina ögon.

?du är inte sann, du ser bara bättre och bättre ut för varje gång vi ses. ALLA spanar in dig. Visst är jag van vid att folk spanar in utlänningar. Men du gör ju alla galna! Har aldrig varit med om något liknande.? ?du hittar bara på, jag är ju inte ens blond? ?Nej men du är fan det mest exotiska en venezuelan kan tänka sig. Är du exotisk i sverige med?? Hahahaaa. Nej för helvete. Men om jag jobbar lite och använder de där ögonen kan jag kanske få mig nåt emellanåt. Något som oftast inte betyder något.
Eller när vi var på en bar före vi gick till klubben.
 Damian:?Åh han är så het. Det är ägaren till det här stället. Mili, gå fram och säg att vi inte fått nån service.?
mili: ?okej, jag tar varje chans jag får att prata med_honom_ "
Men hon hinner inte innan han kommer fram och börjar prata massa med mig. Mili och damian ser ut som fågelholkar och jag dricker gratis resten av kvällen.;) Ibland är man på topp!

132183-12

?mamma, jag har träffat en ny kille!? ?*suck*, en till? Träffar du inga tjejer?? Hahahaaa ofta ens mamma uppmuntrar en att vara homoooosexuell.

Igår var det moulinrouge och porrstången. efter fem min var det bara välja och vraka ur publiken (40 pers) haha galma ränder går aldrig ur.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är alltid den snyggaste! Jag blir lite smått sotis på dina hookups..;-)

2008-02-19 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback