om flykten

nu årker jag snart från mitt lund. ska vara borta i över ett år. känns hur konstigt som helst. det här är ju mitt hem nu. tentan gick nog vägen och nu är jag ledig.
:)
jag hoppas på en riktigt fin sommar. men det finn det ju möjligheter till om jag inte klantar mig mer än vanligt.
synd bara att det var vissa saker jag inte hann att fixa och visa människor jag hann att träffa innan jag åker,
om nån vill hyra en tvåa i lund så finns min kvar än så länge.
bara höra av sig.
den är hur fin som helst.
nu ha jag knappt sovit på två dygn och inte ätit sen igår klockan fyra. bara packat och städat.
bläää. kanske därför jag inte mår så bra.
kommer sakna lund. det är en mysig stad.
more to come.

Kommentarer
Postat av: erica

baby, jag kommer sakna dig som fan. det har varit en fantastisk tid. se nu till att komma tillbaka hit till lund efter att du varit ute i världen och flängt. och kanske, om jag får, så kommer jag upp under sommaren till dig i hallsberg och hänger. det hade varit trevligt. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback