om ingenting

innehållslöst.
trött på att vara här ensam och inte göra någonting.
jag är så ensam, jag har så tråkgt, ingen tycker om mig. nooooobody likes me. :(
gnäll gnäll.. :P
känner mig utelämnad och bortglömd.

enough



Hoppas att det dyker upp något roligt.
idag har jag inte gjort någonting.
cyklade till hallsberg och köpte en glass och lite sprit. bara för att det är lite synd om mig. eller det är det egentligen inte. men en glass är aldrig fel. :P å inte sprit heller.
träffade ett par som återuppväkte gamla minnen.
hmm det är jobbigt att vara här.


Jag vill se Transformersfilmen. vill vill vill! :)
men det verkar inte så troligt. :/ nada pengar som vanligt
give me one reason to be beautiful.
or give me one match so i can set myself on fire.
blääää
//P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback