tio/dag

tio per dag.
avskjutning utifrån mitt val?
jag undrar om det skulle räcka.
Den stående ettan på min hatlista; Idioti. Jag blir så trött.
Hatlista.
1. Idioti
2. Kapitalism (en annan form av idioti)
3.Religion. (ännu en form av ren skär  idioti)
4 "Blondiner" (ja ni ser den röda tråden)
and so forth. forever. (tro inte att min hatlista är fyra punkter lång, då känner ni inte mig. Men å andra sidan vill ni inte känna mig om jag skriver upp hela. :P så vi stoppar här,)

På mitt jobb idag bar jag en klädsam che guevara t-shirt.
Jobbar"kompis":- är han Poppis nu igen. Gueguvarenab?
Jag:-Che Guevara? Nja. det är väl mest jag som tycker.
Jobbarkompis:- Men var inte han släkt med han.. eh.. öh.. diktatorn på Kuba?

FRUSTRATION. jag orkar inte återge vad jag svarade men jag gjorde klart för henne att så var inte fallet. (varken gällande släktskap eller diktatorskap,) Det hela späddes på med en välförjänt pikande men ganska dold upplysning om hennes Idiotiska uppenbarelse och totala brist på allmänbildning.
Jag ogillade henne redan men nu kommer jag aldrig mer kunna titta på henne med annat än förakt.
Jag vill inte höra om hennes klana bantningsförsök. hon är en fe tdvärg. bara  att inse. Jag vill inte höra om hennes londonresa på 70-talet. Och jag är så trött på att hon hånar de gamla och skrattar åt dem.
Jävla kärring. mest av allt hatar jag att jag måste vara trevlig mot henne om jag vill fortsätta jobba.

Hur ska man orka när alla är dumma i huvudet?

Jag var arg ända tills det att en förtjusande twnky dök upp hos mig när jag kom hem. 
Nu sitter jag ensam och väntar på att Haplo ska höra av sig angående festen.
Ska jobba imorrn med så det blir nog inte så sent. Nyktert blir det iaf.
tre Veckor imorrn! bara en vecka kvar till 4. sen blir det super fest på Undercut. <3
Och sen ska man hem tillskogarna. Ska bli skitkul att Twinky ska med. :D

//P


Kommentarer
Postat av: Ronjj

åhhhh! Jag älar ditt hat, din frustration!
du är som en ensam klar stjärna på himlavalvet!
folket syns inte längre i min värld!
Återogen ahr vi beviset för "Folk är idioter"

2007-01-21 @ 15:32:49
Postat av: fuchikoma

Folk är inte dumma. De är dummare. *twinkyhångel*

2007-01-21 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback