Tillbaka

Tillfrisknade idag. Pigg som en nötkärna. nästan.
Tentan igår är dock en dimma. Men desto mer spännande med resultatet. ^^ trippade på dubbel maxdos ipren. Gick sen hem och sov 4- 5 timmar innan jag gick och mötte the emperor. Nu har han flyttat in och det funkar hur bra som helst. Han gick till och med upp tidigt idag och lagade frukost till mig. ^^ undrar om han vill gifta sig? :P Han var med mig å haplo och tittade på film igår. det var trevligt.

Idag cyklade jag til uppropet med hälften förväntan och hälften bävan. Känslorna förvandlades dock snabbt til frustration och vrede när jag upptäckte att bakhjulet var tomt på luft. Lyckades ändå ta mig i hygglig tid till uppropet. Där väntade massa gamla kursare och andra vänner. Mycket trevligt att prata med dem. särskilt K. E och C.
men fick även ett par ondskfulla blickar från KJ.
Tyvärr visade det siga tt trots den ringa skaran på 20 st fanns det några riktiga ufon om ska förpesta de ca tio veckor jag har framför mig. men jag hoppas alla andra najs människor väger upp det.
Blev mycket glad och smickrad när k frågade direkt om jag ville bli labpartner.<3 och E bjöd mig på fest imorrn.
Senare träffade jag M i datasalen och vi snackade länge och han sa att det var ul att jag var tillbaka ^^
Träffade även I. Mycket kul eftersom hon och jag var sjukt tajta under den första terminen här i lund. Kommer aldrig glömma våran krogväll i landskrona.. :P

Även lärarna och andra inom instutionen hälsade glatt och pratade. :) jo det kändes som man var välkommen tillbaka på KC.

Även presentationen på 101:ans upprop gick bra. kul att vsa alla biologer som jag kursat med i ett havår att jag är kemist och inget annat. :P
Jo det ska bli kul att läsa kemi igen. men jag ångrar inte en sekund att ag läst mikrobiologi och enetik. Om sanningen ska fram har den här gågna terminen varit den bästa hittills. Och det beror mest På Twinky och Haplo! Tycker så otroligt mycket om dem. De är de bästa som hänt mig. Älskar er!



Annars? Jo ledsen för att twinky inte mår bra. men gällande mig, okej. ite bättre iaf. med undantag för nattens dröm.
Jag drömde sjukt verkligt att det var han och jag igen. Det smärtar att jag inte kan komma över det och gå vidare. Jag kanske måste ta tag i det och avsluta det på ett mer riktigt sätt.  Det verkar inte kunna försvinna med tiden. Det kan gå perioder när jag inte tänker på honom alls. men så händer det sånt här och jag faller tillbaka igen. jag vet inte ens om jag vill ha honom. jag vill bara reda ut saker och ting.
men jag är för stolt för det.
Fan

ikväll blir det hemmakväll. har färgat hårt på Haplo och vän K.

men snälla låt mig slippa amerikanska tv-serier. *suck*
//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback