om bullret

nyss hemkommen från den bästa festivalen. :) första kvällen (onsdag) ville jag bara åka hem igen men sen ordnade det upp sig lite när camilla kom och fyllan eskalerade. :)
fredagskvälle minnsjag inte mycket av. men det var mycket kul med dans och grejjer, stukade fötter, travel pussies och killar som sög av sig själva.
helt galna människor. men fa vad skoj jag hade. och jag behövde det verkligen. jag är helnöjd.
dansade med svenska akademien i natt. :)

man vill bara fånga upp all energi och allt engagemang och bomba hela skiten. finns ingenstans jag tror på anarki. förutom på bullret. så mycket ilska att förstå sig på.
:P

men jag hatar bajamajor.

nu är jag sliten och en jobb vecka kva ratt ta tag i.

snart bär det av...

börjar bli riktigt nervös.

ensam mot avgrunden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback