Söndag. Ångestens dag

Åh söndag denna ångestens dag!
Nej jag blir aldrig bakfull. Men jag hoppas innerligt att det var de där litrarna rödvin från gårdagen som gjorde sig påminda imorse(? kl 12) när jag skulle dammsuga och var tvungen att kräkas. Annars har jag hört att morgon illamående kan ha andra orsaker. :S NOJA!

Annars Var det riktigt trevligt på Kalles idag. Men jag fattar inte hur Nemo och Wiman pallade jobba. det innebär ju att de började klockan tio imorse. Och dom var på samma fest som mig inatt. o_O
Söta var dom i köket iaf.
Vi spelade kort och pratade. Jag, Becca, Trasselsudden Anna Maria och Hans.
SEn tog jag tag i damsugandet igen och det gick turligt nog bättre. Tog mod till mig och Ringde. Såklart lyckades jag planera in mötet en tid då Olof inte kunde :/
Har även sytt och laad mat som tar jättelång tid. Och Bakat bröd. Så jag har avklarat mycket ändå.
Sen har jag SEtt på film. Min Super Exflickvän. Den var lika värdelös som namnet antyder.
Typisk amerikansk komedi förutom att den inte ens var rolig utan bara töntig. särskilt huvudinnerollshavarens bästa polare som bara var fruktansvärd. Mansgris. Och tjejerna var fjolliga och så töntiga som man inte visste vart man skulle ta vägen. Nä vafan tacka vet jag Catwoman! *grr*
Nej den sög rejält.

Idag Kom Annika hem också! :) Henne får jag träffa imorgon. Det ser jag framemot.
Nej ronjj jag kanske inte är helt frisk.. men jag vet faktiskt inte om jag kan det.. Och du nojjar ju faktikt också över dit fläsk! :P

Det är klart vi ska sikta högt på Kulturveckan Erica! Millencolin vore Underbart. Självklart ska vi ha något i den storleken. Du och jag fixar allt! Kommer och förordar dig imorgon. Det är Nationsmöte och Novembermöte betyder val Och oändligt långa möten.. Vilket innebär att det blir sent imorgon.

DAgs att sova.

Btw. Imorgon startar mission "bli av med sockerberoendet!" Inget socker alltså. Och ingen Espressochoc. :O Det blir svårast av allt.
Upprop klockan 9. Be there or be square.. or not!
Tycker dock att Rebecca kan masa sig dit och roffa åt sig en Reservplats.
Nej om man skulle försök bi lite mer välartikulerad och få bukt med alla förbannade sär*skrivningar. Det är ju pinsamt vad jag slarvar. Sluta våldta det svenska språket!
NU har jag varit ledig. Snart börjar ALLT igen. söndag=ÅNGEST
Det kommer säkert att regna också.
Positiv NEJ.

motiverad NEJ
Glad NEJ

ska jag vara såhär ensam? Antar att jag förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback