Regnig måndag

klimat förändringar ger oändliga mängder regn?
eller nojjar vi alltför mycket?
Var på provtagning för att få lämna blod imorse. Mitt blodvärde var dock för lågt. Kan ju ha med kosten att göra..:/ Får väl överdosera spenat ett tag och sen försöka igen. eller skita i det. *mutter* Nej jag är inte långsynt som mamma brukar säga.
Var sedan på labb för avläsning av lite muterade bakteristammar. Sedan knåpade vi ihop en labbrapport och var på förläsning med massa idioter.
Börjar mer och mer vilja tillämpa Twinkys förslag på laglig avskjutning av tio idiotiska individer/dag så skulle världen bli mer överkomlig att vistas i. Det är ju iaf en kul tankelek som man kan fokusera på när folk ställer de mest korkade och irrelevanta frågor. Och när läraren inte ens kan tillrättavisa dem ordentligt när de hävdar att deras idiotpåståeende stämmer utan amsar med med något "ja typ, kanske men ändå inte riktigt, men typ..." vill jag bara kräkas!
DÖ! måste lära mig att behärska mig och inte dissa folk så mycket. men dom fötjänar det så.
känner ett starkt behov av att slå sönder ngt. typ som blondinens skalle med den extremtunga boken.
Förbannad i regnet gick jag på studierådsord möte. Mumlade på lite om Kerubs aktiviter och traskade två timmar senare till förläsningen i kemins historia. Där ångade Lennart på i sin vanliga skånska bitterhet. Förbannade allt styre i landet, och universitet och byggarbetsgruppen som gör intrång i hans rum.
Alla är fan arga!

Men vad kan man annars känna när allt går imot en. så nu kom jag hem vid nio snåret efter att ha varit hemifrån i dryga 13 timmar. :/
detta blev inte en så intressant bloggpost. men å andra sidan har det inte hänt så mycket.

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback