Labbdagen

Har labbat hela dagen. släppade mig uppför till skolan idag med trasig tå och regn fallande på min hjässa. lyssnade på radio där de spelade konsert med syrsor. vad folk håller på med konstiga saker.
Twinky var riktigt trött efter att ha sovit fyra timmar på lika många dygn. Jag var riktigt orolig. en svårt att veta hur man ska hjälpa till. jag har själv aldrig haft något liknande problem. frutom att jag har lite svårt att ova när det är full måne. men det är ju inte diret allvarligt då det inte är ångest realterat. jag hoppas bara att hon får sova inatt. annars vet jag inte vad jag gör. banka en stekpanna i huvudet? nej men man ska inte skämta om det. Jag är seriöst bekymmrad. bryr mig mycket om denna underbara flicka.
På eftermiddagen ramlade hon bara ihop. :S

Ändå lyckades hon cykla iväg på lunchen och köpa sushi till oss tre. Vilkan superkvinna. Nu har hon inte bara dragit in mig i synthträsket utan dessutom gjort mig beroende av rå fisk. finns det något hon inte klarar av?

Annars har det för min del varit en dag som de andra senaste tiden. frutom att jag faktiskt började gråta idag. på allmän plats.
gjorde en till labb på eftermiddagen och sedan gick jag och haplo och tränade på ett fr mig nytt gym. det var trevligt att se ngt nytt som omväxling. men jag aknade lite elementära saker och å gillar jag fria vikter. kordinationsmaskinerna var få och enformiga. men i övrigt var det bra och ligger nära. men d et är alldelles för dyrt för  mig. men nu kör vi grati en vecka.
Har inte pluggat ngt. känn jobbigt men ka fan ta tag i det imorrn. jag har fan varit duktig ändå..
varit i smålandslokal och kollat på ljudteknikprylar med H. sen har jag STÄDAT! :) plus satt upp lite tavlor och så. desutom lagat mat. :) linsgryta om vanligt.
Nu sitter jag här och mejlar lite.
Om bara N hade låtit bli att hetsa mig så och äta upp mitt (haplos?) godis
borde plugga.. men u är det fan ingen idé.
kopplade ihop mitt Nes men det fattades en kabel som jag får hadla i helgen när jag fått pengar.. sen kan jag spela Batman!!! :D då kan jag bli lycklig.
Jag batman och min stavmixer forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback