FUCK.

Hård och brutal tentaångest. så som sig bör. riktigt hyper stressad. Nojjar som fab fastän inget blir bättre för det. Känner mig som en gnällspik då det inte är jag som mår sämst. Känner mig maktlös. HUr hjälper man utan att lägga sig i för mycket? Ångesten är ett faktum.

Hamnade på klubben igår. Trots att jag redan låg i sängen när Fuchikoma ringde. Men vad gör man inte för en sådan brud. Väl på klubben tog vi Haplo på bar gäning i rökrutan. Haba? ^^
Hon skulle inte dricka, Men eftersom vi ala var samlade var det bara til att ta sig några tröstetårar. L döck upp med vän med för mig okänt (e.g Bortglömt) namn. Det var trevligt. Men jag var trött och hungrig och betedde mig mest som en fik eller annan mindre komplex organism. Var trött och hade inte ätit sedan lunchen.
 :/
Men spriten gjorde mig glad. Men efter lite Tetris så var det ändå dags att gå hem. Sputnik var väldigt intensiv inatt och höll mig vaken från och till. Berodde antagligen på att jag inte var hemma så mycket igår.
Idag har jag pluggat hos Fuchikoma och gjorde sedan ett försök att jogga men det gick inge vidare. :/
Lagade god mat och har sedan sett på film på Fuchikomas vägg. grymt avundsjuk på projektorn. 
 Haplo var ockå med. lika skn som vanligt <3
Vi såg  "Me, You and everyone we know". Den var väldigt flummig men bra. rolig. annorlunda.
Har käkat godis men det hjälper inte och jag är helhispig. jag vet att jag inte pluggat så mycket som jag bordat.

ÅNGEST. Ett ord (fenomen) som förövrigt inte borde missbrukas.

Fuck you! Fuck me! Fuck people! Fuck children! Fuck Peace!

Men jag tar det ganska bra.  :S



//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback