14 november

jag hade verkligen glömt.

:)

men så kom jag på vad det är för dag.
fick en klump i magen, slutade att andas, världen rasade samman och gråten av saknad kom som ett paket på posten.
:(

bara 5 år kvar? snälla säg att det betydde något.

Idag jag varit ledig. När jag cyklade till föreläsningen vid ett och upptäcte att den var inställd var det bara att cykla hem igen. Ledigheten om över mig. Om man nu kan vara ledig som student. plugget hänger ju över en som en ständig stressfaktor. Har dock knappt pluggat utan mest traskat omkring och inte gjort något av värde alls. Twiny kom över en stund och gjorde mig sällskap med Mario. Vi pratade bekymmer innan hon var tvungen att sticka.

Saknaden efter O kom över mig starkare idag. Jag vet inte ens vad jag gjort för fel. och det gör mig mest ledsen. ser ingen anledning till ilska. Jag har drömt om honom på nätterna från och till hela hösten. men jag vet inte vad det betyder. Vet bara att han betydde massor för mig och att han inte vill ha med mig att göra längre. Jag måste verkligen vara fruktansvärd. Jag förstör allting.

Men jag kanske är värd någon ändå. enligt Twinky den oemotståndliga. ;)
 
Har målat lite också men tavlan blir inge vidare. :/  Antingen börjar jag om eller gör något annat

Nu ska jag på möte med kulturutskottet. Det är ändå trevligt. Men trött är jag. beror antagligen på mörkret.
fan jag bestämmer nu att jag inte ska pluga något idag så slipper jag änna press över det.

Dags att gå

//P



Kommentarer
Postat av: erica

vi och vårt fantastiska utskott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback