Vem uppfann hJulen?

Man kan ju undra hur männskligheten någonsin kommit någonstans överhuvudtaget i utvecklingen med tanke på alla missanpassade korkade idioter.
Vare sig det gäller hjul,  bra sak viktigt för fortsatt utveckling.
eller jul,dåligt fenomen. Kan inte bli annat bär religion och kommersialism smälter samman till årets stressfaktor nummer ett. när alla frossar i lik och låtsas tycka om varandra.
Jag känner mig som en sådan dålig egocentrerad människa att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

mitt liv är tomt och ingenting att prata om. Känns inte som jag har rättighet att klaga.

hmm men skolan går väl okej ändå.
Helt oväntat klarade jag tentan. Måste vara något slags missförstånd.
Min gamla mattelärare kom fram till mig vid kaffeautomaten. Jag blev förvånad över att han kände igen mig.
"ska inte du plugga mer matte? Du var ju bäst i gruppen"
Jo kanske det.. NOT. Första tentan jag körde på. X( Men jag var ju bäst på lektionerna. :P men sån säger man ju inte. så jag bar log lite.

Har varit elak mot min kropp på gymmet eftersom den är elak mot mig. kanske borde försöka leva i harmoni med den istället för att kriga. Höll på att svimma i morse av näringsbrist eller något snarlikt. Och sedan när jag åt en macka höll jag på att kräkas. Och jag som åt massa kinamat i söndags. X(  borde ha levt på det ett tag.
men men på torsdag ska man hem. fan va skönt å slippa diska.
Imorgon fyller mamma 50. H sitter nånstans på gran canaria och gottar sig.

Har varit på india däck och lyssnat på poesi. Det var mycket trevligt och bra. :)
särskilt misärguiden. och trevlig men lite väl hypersocialtjej från blekinge.
och ffs vad han är fin. :D

//P





Kommentarer
Postat av: erica

det var helt klart nice med poesin, jag var nöjd. vi bjuder in lovisa e igen tycker jag (den svarthåriga tjejen) för hon frågade om hon fick komma någon gång under våren. och jag tänker såhär, att om någon frågar oss om de får komma så ger vi dem inget gage men är det någon vi försöker övertala att komma kan vi använda gage som en muta eller så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback