Symbiosteorin.

Vi lever i symbios. Vi gnäller över livet, över mänskligheten och andra relevanta tingestar. Aldrig hade jag trott att det fanns någon som mig. Men det får mig att må så himla bra.
Vi var på fest i malmö i fredags. Nästintill fullast. Danser med dörrposter och urinering på julgranar. Jag sätter standarden. :/ Kul var det iaf. Underbar lägenhet.
Igår var vi tvugna att ta oss samman när vi vaknade och gå till systemet. Bakfulla (snarare dagen-efter-seg)och jävliga ville vi inte ha någon sprit alls. Men vi tvingades oss att konsumera en Absolut Raspberry.
skränar och gör bort oss i kassan. Men vad gör väl det. Vi ska ju aldrig träffa honom igen.. :P

bara bege sig hem för lite plugg och fixande innan Flickorna ramlar in vid fem för kollektiv sminkning och peppning. Haplo blir grymt het inför kinkyfesten. Twinky söt som alltid. Och jag gör mitt bästa. gillar fortfarande inte håret. Haplo och vän trillar iväg till smålands medan Annika och jag ger oss ut i lundanatten på skattletning efter den berömda förfesten inför eX.
När vi anlände vid halv sju-isch utan större missöden var festen igång. vi korkade upp och försökte hänga på. Tinky blandade starka groggar och jag hade svårt att hålla takten.
Måste vara min lever som gör att jag blir fullare än henne trots samma kroppsvikt och alkoholmängd. :O
Folket var trevligt. Men ack vad världen är liten. träffade en tjej som bodde i göteborg men som var från karlstad. Visade sig att jag kände hennes expojkvän från kumla.
vet bara en som pluggar i göteborg och nämner det för henne. då visar det sig att det är hennes bästa vän. som hon bor ihop med. "men då är det ju dum ed bubble tatoo?" varpå hon sliter upp kjolen och visar den. jaaa. "men då känner du ju mitt ex?" Ja precis.
Fan va världen är liten.
Samtidigt blir Twinky attackerad av en snubbe som visar sig vara honom vi handlade av på systemet och som dessutom är mr J:s bror. Freaky.
Kvällen fortsätter i samma goda stämning även på mejeriet.
Thermostatic var riktigt bra. gillade också hype och and one.
CAt rapes dog är ju sådär mest på grund av sångaren. Men vem är jag att uttala mig.

Men mitt ego har fått sig en törn och jag kan inte släppa det. Försökte ragga och det gick bra. kemin stämde och allt kändes rätt. men sen skiter sig allting. Och jag fattar inget.
Inte ofta jag hittar någon jag lägger ner energi på. någon som både är trevlig, smart och snygg. Men nu kändes det värt det. och så gick det inte så bra. :/
jag brukar bli raggad på och engagemanget blir då sådär.
men nu kändes det som om det kunde bli mer än strul. Och sånt händer nästan aldrig. Att jag träffar någon som väcker intresse. även när personen i fråga öppnar munnen. skit.
men men kvällen var bra ändå.
sen när vi skulle å hem fick jag ett helt psycho sms."kom hit sötis jag vill knulla" helt obehagligt. Twinky ringde upp och försökte skälla ut hnom men han är ju helt störd.
men men om det blir värre får man väl spöa upp aset.
sov en stund. kräktes. sov en stund till. och kräktes edan galla några gånger till. Jag var visst fullare än jag trodde. gosch.
mötte upp darlings på kalles, käkade macka och sedan har twinky och jag kombat pluggat till tentan imorrn. fan kommer nog gå åt helvete.
men jag orkar inte bry mig.
sugarmamma bjöd ig på kina mat. det är true löööv! <3
toppen helg. men min kropp är arg på mig.

Har köpt resa till london med systra mi! :D
//P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback