julen suger

höften är trasig. magen är trasig. katten bråkar med hunden. Martin är sur och elak.
Men resten är okej. Mest syster.

Har jobbat igår och idag. helt okej så länge man får jobba med vikarierna. skönt att slippa massa jul hets. men alla är oroliga på jobbet med.

klarar fan inte bajs heller.

Nu är jag trött och känner att jag är ensam här. (bara för att inen hetsar mig att gå ut imorrn...) mummel
Saknar massa människor mer än jag trodde.
Hade lite folk här i fredags en det är så många som saknas.
äh ensam är stark.
Folk som önskar mig god jul känner mig inte.. har fått 8 sådana sms idag. :/
Och ingen att fira nyår med.
och ingen som kysser mig i nacken.
känner mig helt nere och misslyckad.

skitliv
//P


Kommentarer
Postat av: haplo

saknar dig. är vinterlåg. känns som om nåt större delen av tiden ligger på huvudet, ned i pannan och tynger ögonlocken.
Har fått ett erbjudande ang nyår; från Öl.
Har inte svarat än.
Hade det inte varit underbart ifall smålands eller wermlands hade haft nyårsklubb? så hade man kunnat sitta o förfesta vartfaen man vill o sen dragit dit. Har iaf fått presentkort på gerda på ca 400 spänn, så snart kan vi kila dit =)
Skitliv.. och på tal om;
Back & forth, forever.
Heads up, dopi.

2006-12-25 @ 21:09:20
Postat av: erica

kom hem och sup ner dig med mig! JAG SAAAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback