en evighet

Har varit här i en vecka ikväll. Kännns dock som en evighet. Det känns skönt att jag inte bor härlängre. Jag längtar hem. till min lägenhet, till mina saker och till min egentid. Det är påfrestande att hela tiden vara så nära inpå andra. jag är inte van vid det.
Känner mig ensam bortglömd och känner att jag har ingen att prata med.
Var med mamma på rean igår. det var trevligt.  Vi bråkade ingenting och hade lite givande utbyte i samtalen. Men hon är ju trots allt min mamma och vet därmed alltid bäst. Tycker hon.
Köte ett par nya jogging skor för 1100. Hoppas att de är bra. annars kommer jag ha åångest i ett halvt sekel.
köpte även ett par turkosa fejk-converse. bara för att de inte var jag. :P
köpte massa smink och sheit.Borde ha köpt en mp3 men det får jag ta senare.
Och sputnik fick en leksaks råtta som heter ganondorf. ;) För att den var så ful och såg ond ut.
dessutom är Zelda rädd för den! :D

Min höft är fortfarande trasig och jag pratade med vårdcentralen som såklart inte hade någon tid.  men vad hade man väntat sig.Sjukvården suger och värre lär det bli med reinfeldts onda planer.
 Ta mig tillbaka till Kuba. Där har de en ordentlig fungerande sjukvård.
Har dessutom fått grymt ont i ryggen av den gravt obekväma tingesten som skall föreställa säng.

Ikväll ska jag jobba det sista tror jag. skönt.men det har varit helt okej. fått lite miljöombyte från östansjö huset.  Känner mig helt instängd.  finns inget att göra. försöker plugga men det slutar mest med att jag, som nu, sitter framför satorn och gör inget av värde.  kan ju inte ens jogga eller promenera med höften.
I tisdags stannande jag i hallsberg och simmade i alléhallen. det var onekligen en av veckans höjdpunkter. mkt skönt. 2 km blev det bara men det räcker ju.

Funderar på göteborg på söndag. men blir antagligen hemma med oxfilé och låtsas champange. me don't want to. Fasr vad spelar det för roll.

Ska på fest på lördag. kommer nog att bli mycket intressant. men jag drömmer om något som aldrig kommer hända. vilket får mig att känna mig vemodig men med en liten uns av hopp.


Är läskigt sugen på rödvin. det är inte bra.

Nej om jag ska fortsätta läsa lite om gentekniker. eller låte helgon suga ännu lite mer tid från mig.


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback