D(agen)N(är)A(llting) EXTRAHERING

Förfesten kom igång senare än jag trodde men vi kämpade på bra med 96% spetsade Cuba libre och cider. Det fungerade och när vi dök upp på Wermlands var vi båda lagom dragna. Haplo skyllde på mig och jag visade upp mitt charmiga sår jag lyckats åsamkatt mig. Det blev till när jag skulle laga mina kängor och sputnk välte saker i köket. Slog i pannan i en låda när jag skulle resa på mig.
Men det låter mer spännande om jag säger att jag varit i närkamp med Zorro.
Fuchikoma blev glad och se oss. :)  fast vi var så luriga. Det var lite dåligt med folk. Men jag dansade med L Och Supersnygge Mr J.
Tillslut fick jag även upp Haplo. efter att vi drukit varsin Fugelsang drink. ska han någonsin få komma iväg?
VI stannade till stängning och gick sedan på falafeljakt. Hittade en öppen kebab kiosk på mårtenstorget där jag pröjsade 25 spänn för den äckligaste falafel jag ätit. salad, falafel i torrt pitabröd. :S
gick hem och sov vid tre. Imorse var det lite tyngre att komma upp till föreläsningen.
Sedan hade vi laboration då vi extraherade DNA från bananflugor.
De skulle homgeniseras(krosas) med en plaststav:
Haplo:
Men kul att bli mosad med en jättedildo.
Jag: No! I know the feeling.
HAha.
stämningen hela dagen har varit minst sagt varierande. ena stunden munhöggs alla och fällde sarkistiska komentarer. varpå vi minuten enare vi blir flummiga och börjar prata med tysk accent. Kan bero på två vardagsfester  rad och medföljande sömnbrist.
Fuchikoma är så het och får ofrivillga stalkers. ett sms och hon utbrister
: JAg får ångest!
labass(kommer framsmygande bakom våra ryggar.).:
Är det något som är fel här?
haha.

Fuchikoma ska hugga gran och vi drog til tan för att köpa en klädsam fot till denna. Hittade en i gjutjärn på nätta 9 kilo. Tog den på min pakethållare och väl hema hos henne fick jag glögg för min stora insats.
Fick även låna en mycket fin klänning som jag ska ha nu när jagska servera på lunas julfest.
Sedan drar jag nog ner till klubben. En av bandmedlemarna ska låna mitt ovrum inatt och jag ska sova på soffan. men det är ju värt den extra slanten.


Så. dags för tredje dagen i rad festen! jag är halvpeppad. Men det gäller bara att förtränga kroppens motsträvighet.

//P

Labben hade varit mycket intresant om

Kommentarer
Postat av: erica

plågan och eländet, nästa gång vi ses ska jag berätta historien om vad som hände mig inatt och vad det var som gjorde att jag kom hem 07.45 imorse och återigen bara fick sova 1,5 timme innan jag gick upp och spydde för att sedan åka in och vara skittrevlig mot the cranky germans här inne på damEM. en sak att tillägga: GEEEZ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback