una semana mas

Ännu en vecka har gått. Känns bättre! Har haft fullt upp hela veckan. Inte med skola utan med roliga saker! Hängt mycket nere på stan varit på bio osv. Träffat massa nytt folk. ja en fin vecka har det varit! som abslutas men en förhoppningsvis fin helg. Ikväll blir det iaf fest i santa fe.
I tisdags var jag, damian och hannu på en kyrklig mässa. De talade  tungor och helande varandra.
Visst är de mer religösa här en i europa men det här var sektlknande och jag var livrädd. Inget skrämmer mig så som fanatiskt religösa människor och sekter.
Anledning tll att jag har så mycket fritid är att jag tar en slapp termin. kan vara skönt att slippa plugga så mycket för en gångs skull. och bara kunna njuta av att vara här. Bytte laborationskursen mot en till generales (valbara kurser som är till för alla) så nu läser jag:
Biokemi 2
Venezulansk kultur och tradition
Kvinnlig venezulansk litteratur; erotik och revolt
och förhoppningsvis spanska 5

Blir nog najs. Förövrigt så klarade jag ALLA mna kurser förra terminen. vilket är helt jävla otroligt.
Och jag är duktig för min krönika ska publiceras i proletären så köp och läs!

Har dessutom köpt tecknngsgrejjer så jag kan rita lite. saknar målandet väldigt mycket.
Och idag har jag gymmat! underbart men vääääldigt macho gym. Har nog inte varti en tjej där på åratal.

hablamos//Petra

Kommentarer
Postat av: haplo

Kvinnlig venezulansk litteratur; erotik och revolt ??
FAN vad hett!

Proletären? hm? (Que??)

Haha, fan alltså..religion. stackare, om jag varit där så hade jag varit där o varit livrädd med dig..alternativt gapskrattat (som förra gången jag var i kyrkan, efter att ha hoppat till samtidigt som min polare när kören typ skrek KRISTU!)

Fan vad inspirerande ballt det låter, sekter, balla kurser o att du satt igång och gå på gym och sånt. låter som du verkligen lever.
..och tack för svärordsuppgraderingen ^^
(cuñocuñocuño)

2008-01-27 @ 01:19:47
Postat av: Ronjj

jag såg filmerna darling o de levande! de levande var helt totalt värdelös:P orka inte se klart dom sissta 20 minuterna^^darling va oxå dålig men inte så värdelös som den andra! :P

är det så att du läser tre extra kurser bara för att? låter lite tungt men om du vill det så funkar det säkert =)

miss*

2008-01-27 @ 16:11:42
Postat av: Evelina

Jag läste det i Proletären! Jag var lite seg i skallen, så det tog ett tag innan jag förstod att det var samma du hade på bloggen ^^
Men det är så kul att läsa din blogg, jag håller mig jättebra uppdaterad om hur det är i Venezuela tack vare det!

2008-02-06 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0