Fuerta!

De andra chicas. Även kallade Kajsa och Jenny kom hem igår kväll! Så nu är jag inte ensam längre. De verkar mycket trevliga och har redan frågat om jag ska med ut ikväll.
Men först ska vi på manikyr och pedikyr. Haha fan va fjolligt. Har jag aldrig varit på i hela mitt liv. Kan gå med på manikyren. Men ingen rör mina fötter. Är väldigt orolig för min tå, då den inte slutat vara än och min penicillinkur snart är slut.

Var ute igår eftermiddag också. Men det var ju helläskigt. Baruta är tydligen lite helskumma kvarter. Jag blevförföljd av en kille på motorcykel. Borde nog inte gå ut ensam. Blev dock väldigt solbränd. Särskilt på näsan. :)

Men farligast av allt är Bolso. Men jag börjar få lite pli på honom nu. Se, han ser inte så farlig ut. (taget genom fönstret)


bolso

Jag har även kommit underfund med en dal av papegojorna säger. De skrattar ganska mycket och sen skriker de fuerta! (ut!) det vi hela tiden skriker till hundarna. Särskilt Chukie som smiter in i annexet titt som tätt.


för de som undrar. Hildas pappa var tysk. jag har inte frågat om han var nazist. :P

Internetanslutningen är knackig. vilket är mycket frustrerande.
//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0