rebmevoN

bakåt, Fast helst framåt. Det gäller bara att lära sig stå ut. överleva. kliché, blicka framåt. Det kommer att ta slut.
Men hur orkar man? HUr orkar alla andra? Jag är helt apatiskt. ensam i min säng.

Hur säger man till nån att man inte vill ses mer? att det inte ger något längre. Inget. Men vill ändå inte såra.
Att det är försent. tyvärr. Det är bara jobbigt. kostar mer än det smakar.


och Jag vill inte ha den uppmärksamheten.
JAg behöver inte DEN. Jagvill vara jag. inte ett offer. allt är hans fel.
men han får inte va offret. Menvem bryrsig om vad jag vill?

låt det få ett slut. och låt mig orka komma tillbaka. Medenergin. Med glädjen och kreativiteten.
tills dess: håll mig hårt, håll mig flytande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback