om den djupa ironin

Nu ska ni få höra.
Jag är trött på att leva ett varannandags liv. varannan dag är allt toppen. verligen allt!
igår var en sådan dag! jag fick skjuts in till uni av två supertrevliga, snygga och intressanta killar.
allt gick bra i skolan. jag simmade långt det var god mat. osv. åkte in till stan och hade en toppen eftermiddag med Damian och allt var bara perfekt. vi gick på bio och det var supermysigt.

Idag är allt skit. kom ingen buss jag kom försent. det regnade. bla bla.. min kamera är trasig.
jag är sjuk igen och allt är blä. känner mig ensam igen.
Och jag hatar mariaisabell.

Men en rolig sak. HAnnu har pratat med damian om mig. om att han är färdig med mig. han vill inte lära känna mig mer.
Han förstår mig inte. Han kan inte förstå hur jag kan VARA SÅ GLAD OCH POSITIV hela tiden...

hahah det ni!

så här såg jag ut när jag började plugga i lund.

image18

och tio månader senare på hultsfred

132183-17

något händ där va?

men bara man tränar lita kan man få allt.. eller hur var det nu?

132183-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback