om besvikelsen

om att det inte alls blev bra.

men ändå så känner jag att det är.. ja faktiskt lite bättre. iaf sen jag fick träffa annika och när jag varit lite ledig.
Helgen gjorde sitt till. Var jätte mysigt. kändes bra.
och jag är peppad inför festen ikväll.
men man ska aldrig ha för höga förväntningar. men oavsett så det massa bra folk så det blir nog bra.
fan om jag tar tag i mig själv och kursen nu så kanske det går. men jag har missat massor och det är svårt.

men inte är det bra än. jag kan inte ta mig ifrån 16 års känslan. det där man når när man är djupt nere.
men äntligen kan jag lyssna på något annat än yvonne.
Hole can make me whole again.

Miss world
I am the girl you know, cant look you in the eye
I am the girl you know, so sick I cannot try
And I am the one you want, cant look you in the eye
I am the girl, you know I lie, I lie and lie
Im miss world, somebody kill me
Kill me pills
No one cares, my friends
My friend
Im miss world, watch me break and watch me burn
No one is listening, my friend
Now Ive made my bed, Ill lie in it
Ive made my bed, Ill die in it
Ive made my bed, Ill lie in it
Ive made my bed, Ill die in it

Cute girls watch when I eat ether
Suck me under
Maybe forever, my friend
Now Ive made my bed, Ill lie in it
Ive made my bed, Ill die in it
Ive made my bed, Ill cry in it
Ive made my bed, Ill lie in it
I am the girl you know, cant look you in the eye




Jag är ledsen och arg för att terrorpop inte kom. och det var mitt fel att jag inta hade bättre kontakt. men jag fick ju fan mejl förra veckan


men snart ska jag dricka sprit och då blir allt bra. dessutom är jag snygg.


Massa grattis till den bästaste vännen Annika som har födelsedag!
Du betyder mest! <3


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback