om att vänta

vänta på att det ska hända.
få arslet ur vagnen, tummen ur röven
kom igen då för fan. frustration. soon is to late.
hugg när jag är som svagast. har du satt kniven i mig får du antingen dra ut den eller vrida runt.
jag gillar inte att vänta

Put your hand into my hand
Put your head against my head
Put your lips against my lips
Put self consciousness aside

No redemption
No confessions
No distractions
No possessions
Let your blood run through my veins
Blade shall numb you from the pain
No tomorrows
Just submittance
No remorse of self indulgence


...

så kan man ju göra. me det är inte rätt.
psykot tog stryptag på mig i torsdag. och nu drömmer jag mardrömmar. han förtjänar att bli nedslagen.
det gör därimot inte haplo som jag nästintill slog omkull igår i frustrationen på boxen.

idag har jag pluggat en del. varit på gymet en snabbis, pluggfikat med haplo och affischerat med Erica.
härliga affischer.
jag är så jävla peppad inför den 17. Terrorpop på smålands :D
har också lämnat in min cykel på reparation. känns lite tungt att behöva gå upp till Erik på kämnars imorrn bitti för att åka på picnic nånstans långt borta. men det blir säkert trevligt.

varför tycker jag att det är så pinsamt varenda gång jag träffar Adam? det var ju precis det jag inte ville.
:/


sammanfattningsvis: skitliv.

ja men passa på när jag är som trasigast. gör det för fan.

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback