vår helg

kanske att man kan vara glad. kanske att man får le igen. kanske att det blir vår.
det är ett faktum. tänk om livet alltid var såhär. skimmrande.
:D
Helgen var fin.
men jag är lite rädd. men förvånansvärt lite.

Idag har jag skrivit labbrapport hala dagen. då blir man knäpp ihuvudet. Vi sitter nere i en källare framför en dator och tömmer all kemi på den glädje som ibland kan skymta fram. definerar, analyserar och omformulerar tills vi stupar.
när jag väl lyckades ta mig hem ringer Nisse och trakasserar. Massa tjat. Intervju och grejjer. Jag är inte kompetent. kompetent för någonting? :P
jo jag. men inte folket. jag pallar inte dra hela lasset.

dagens citat:

Jag behöver inget taskigt engångssex med fulla drägg. jag behöver en slav.

XD

observera att det INTE var jag som sa det som alla tror. :P

lalala.
Och bara för att lukten av sol är det bästa som finns. :)
ge mig mera!
//P

Kommentarer
Postat av: erica

dygnade. ojsan typ, klockan är snart 10.00 och jag är fortfarande vaken. det var ju inte riktigt meningen det här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback