Rubrik

det är såhär det känns. såhär känns det. det är såhär det känns. såhär känns det.


Min hjärna är slut. Fysiskt ont i kroppen efter tio timmars sömn på tre nätter. allt förkastas ovh inget blir helhjärtat.
Twinky viktigast men inte ens en duglig vän an jag vara.
fan.

kvinnodagen. och vad gör jag? tvättar. sen sova.
Hade inte krafter nog att demostrera. höll på att svimma och skickades hem av Olof.

Imorgon börjar tentaplugget. något som kommer göra mig ännu mer stressad. Men nu är labbarna färdiga. bara lite korrigering av rapporterna. Hade riktigt kul idag med klara.

Saknar.

Återvänder när kraft och energi återfunnits. i sinom tid.
jag vet at det inte är adekvat. men acceptans och tolerans är nödvändigt.


kollontaj gick bra. venezuelamötet gick bra.
allt går bra. utom min kropp.
sammarbetssvårigheter.

//P



Kommentarer
Postat av: erica

allting går fan guld, vi är såna jävla klippor. vad vore smålands utan oss? =)

Postat av: erica

ekonomin såg ut såhär: i puben såldes det för 4800 vilket är en förminskning med ca 600 kr från 7/2, och maten var strax över 1400 kr, vilket är en ökning med ungefär 150 kr sen förra. all in all blev strax över 6200. vi visste sedan innan att kvällen var en succé socialt sett och upplevelsemässigt, och nu vet vi att det också gick bra ekonomiskt. vilken grej, jag är så jävla nöjd.

2007-03-09 @ 13:23:48
URL: http://emowalk.blogg.se
Postat av: Ronjj

Håll ut me all skit! snart drar du & Jag till LONDON!

2007-03-11 @ 21:03:33
URL: http://ronjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback