Monster och andra otäckheter

Det är ett rosa monster i min lägenhet. ungerfär en halvmeter hög med gäll skrikig röst och ett falskt skratt. flera vita mjölktänder och två små pliriga ögon. klåfingrig och helt fruktansvärt skrämmande.
har blivit presenterad som min inneboendes systerdotter. men jag vet att hon är en gåva från satan.
komma här och störa i tentaplugget. (läs godissvull med haplo.) Och trakassera min stackars älsklings kisse. Nej nästa överträdelse kommer bestraffas med vanlig hederlig aga.

Aperopå störande moment i tenta plugg. Ska man läsa tills ögonen blöder? jag har fan aldrig pluggat så här mycket.
eller jag tror inte det. mina ögon är över ansträngda och kan ej användas.


Helt skraj för fysisk kontakt som kan betyda något. när jag inte är säker. spänner hela kroppen i ren automatik.
Sex utan känslor kan jag hantera. Men så fort det frigörs endorfiner låser sig hjärnan.

fredag kväll. jag känner hur sprit-tarmen längtar tills på tisdag. mer etanol än man tål.
kl 13. börjar kalaset. :) och jag hoppas att alla fina kommer,

Nej nu måste jag sova. trots vi har sovmorgon imorgon. kl 10 börjar v. det är ju ändock lördag.

Det finaste idag var en rendez vous med Twinky. HOn bjöd på glass. finast som hon är. (med tillägget pankast som jag är.) Det värsta var kräkkaskaden imorse och det rosa monstret. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?

Och såklart kvällen med haplo var fin. Vegetarisk lasagne och lite gott till efterrätt. och lite plugg.

Och muffinsarna som jag bakad igår och bjöd på blev en succé.
Everybody just loves me.

//P

Kommentarer
Postat av: thy haplo

you've got that right <)
P.S Happy st. Patricks day,love

2007-03-17 @ 11:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback