om sommaren

om lyckan och känslan av att äntligen vara fri oc ledig. det är så jävla skönt.
känns ganska okej att vara hemma. iaf nu när jag är ensam
brodern har tagit studenten. och jag träffade brudarna oh det var himla skoj
älskar att det är så varmt. skitsugen på hultsfred.särskilt som oskar var här oh tjatade. vi sov i tält oh det kändes så imla somrigt. att bada mitt i natten och på morgonen.
vi hade kräftskiva och blev satans fulla.´mamma var fullast oh började gråta över mig mitt i allt. men annars var det en trevlig kväll. se lapechenoir.bilddagboken.se

annars så. ja.
jag var såklart bäst och satte vg på tentan.
js. det är varmt som fasen.
så nu ska jag nog bada.

puss/P

Kommentarer
Postat av: erica

baby, jag ska inte på augustibuller, jag har helt säkert en och eventuellt två omtentor veckan efter. 6 eller 10 poäng. det känns inte aktuellt med 3-4 dagars dekadens så nära inpå, sadly. man måste börja ta ansvar någon gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback