om bönderna

Hjälp! jag är på landet. folk är galna. jag blir galen. min bror har en volvo med tärningar och hn har börjat röka pipa. :S
så imorgon åker jag till göteborg och träffar de bästa. :D yay
idag cyklade jag i ottan till hallsberg för en introduktionsdag på kullängen. massa lyft tenik som jag redan kunde. men det är säkert nyttigt. iaf i det avseendet att jag fick lön för hela dagen. tur det. hela dagen var ett lidande. massa tråk ch massa idiot bönder. vsarför ät folk så jävla dumma i huvudet. övertydliga repeterade informativa menningar r tydligen svåra att ta till sig. suck. skönt att man inte ska jobba så länge,

och sen var det punka på min cyel när jag skulle cykla hem. :( jag fick vänta på ica på att pappa skulle hämta mig.
då träffade jag SO min gamle hymnasielärare, johans mamma och skogis. jag skröt om hur bra jag är och att jag ska till venezuela. :)
alla blev impade.
sen åkte jag "hem" med far. där var alla galna och sura som vanligt. är helt förnedrad här. ALLT men gör är fel och man är bara iväg. man är inte en vuxen individ utan någon det är helt okej att trampa på, skälla på och bestämma över trots att man förväntas bete sig vuxet. men vem vill respektera när man inte själv blir respekterad.
lyckads tillslut rafsa ihop en sallad som jag åt i min ensamhet.
sen har jag badat. och bakat en kladdkaka. ronjj kommer hem ikväll. och jag hoppas på mer besök. :)

//P

Zelda är snuskhund och äter ur sputniks kattlåda. HAHA. bekräftar min teori om hundars totala avsaknad av intelligens och hyfs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback