om skitungar

jag är så arg på barnen som hyr min lägenhet. de har fått störningsanmärkningar flera gånger. hur fan lyckas man med det på smålands när man bott där en månad.
så nu måste jag kasta ut dem och hitta en ny hyresgäst.
la upp en annons och fick över hundra samtal och 50 mejl.
fan va jobbigt att välja.
men nu har jag lungnat ner mig lite och allt kanske kommer att ordna sig. annars blir jag vräkt. och kommer inte tillbaka. eller så.
ja hoppas bara att de inte förstört något i lägenheten. jag och mamma och pappa ska åka ned nästa vecka för att titta.
men först ska jag jobba sjudar i rad. ska få delegering också. det är bra för då kan man få mer jobb.

Arvika var bra.
såg lite för lite bad bara. det var synd. men annars var allt helt okej. kolla lapechenoir.bilddagboken.se
synd att vi inte både med annika. jag saknar henne massa.

annars är allt som vanligt tråkigt.
trött på att vara ensam.


//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback