om semestern

Jag har tagit semester. från bloggandet och från allt annat tråkigt så som skola, jobb och andra obetydliga tingestar.
Har varit ledig i snart en månad och det har varit hur skönt som helst.
Har spenderat nästan hela tiden med bästa Mattias. Först hos honom i göteborg. där fanns en annika som tyvärr inte mår så bra. :(
Men vi festade och haplo dök upp och höll mig sällskap och var galnare än någonsin! :P
hon stannade massa dagar extra. blev med dragen i lesebergsbanan. något jag ångrar då hon verkligen tyckte det var läskigt. inte min mening att vara elak.
midsommar spenderades på ett flygplan till spanien. till barcelona närmare bestämt. resan var underbar. mest tack vare fina Mattias. se bilddagboen för bilder. allt var fint. det var varmt och skönt. Och jag fick gå på Dalímuseum. MIn favoritkonstnär. men det var allt var dyrtt och det blev inte så ycket spanska som man hade kunnat hoppas på. men det kommer nog ordna sig i venezuela ändå. jag litear på min förmåga. den har aldrig svikit mig förr. det mesta har ordnat sig. jag är antagen, biljetten är köpt och jag har boende och csn är fixat. ska bara ordna visum och ta en till vaccinationsspruta.
mn jag börjar bli nojjig. vissa människor som jag kommer sakna så otroligt mycket.

nu är jag i östansjö igen och går hemma och gör ingenting. kan inte ens bada för det är så dåligt väder.
igår ar jag i örebro. passade på att göra en oversby. (piercing i nacken) jag är så jävla hård. :P


Idag är en dag att fira.
inte för att det är Usas nationaldag utan för att min bror fyller år. Grattis till honom!
Usa kan förövrigt brinna  helvetet. jag hatar allt de står för . alla deras ideal och allt deras jävla hyckeri.
jag borde åka dit och undersöka om människorna är lika korkade som jag har fördomarna om att de är. men jag har ju ingen större föhoppning om att hitta någon med vett. idioter kryllar det ju av här med så.
men jag ska ju mellan landa i usa påvägen till veneuela. det räcker nog för mig. :P
jag lär ju inte köpa något på flygplatsen. totalbojkott. vilket innebär svält. blir måånga timmar där. :/

men nu ska jag spela tv spel.
//P

Kommentarer
Postat av: erica

det dök ju upp två vettiga amerikaner på smålands i höstas, två killar som jag i varje fall håller högt. evan och dustin. fina killar med vettiga åsikter och kanonbra musiksmak. det finns amerikaner med något innanför pannbenet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback