atjo

Jag skriver som en kratta.
Vad har hänt med mina ambitioner. mina drömmar?
Allt faller platt ned och blir til ingenting. jag passiveras och avprogrammeras sakta men säkert. faller ned i någon sags fälla är jag inte vill vara. en väg jag planerat att inte ta.
jag blir vuxen.
En ensam cynisk gammal hagga. bitter och fylld av ångest över livet som var och aldrig åter komma skall.

Saknar det som tydligen var det bästa. blir det inte bättre?

Allt känns meningslöst. känner mig nere men har ingen rätt. Inget har hänt mig. men jag påverkas av mina älskades missöden runt omkring. av känslan av otillräcklighet och att oengemanget tar över. jag gräver ed mig i mig själv. och ser inte att någon vill ta upp mig igen. ingen saknar en tråkig tjock och alldaglig människa.
en tomhet som jag inte kan se någon fylla. ingen kommer någonsin nå mig på det sättet igen.

Kommer jag någosin bli den jag var. Kommer något någonsin få mening ien. Världen är orättvis. En gång trodde jag att jag kunde göra något. men det var då man var ung.

Tentaångesten hänger över mig som ett spöke. håller fast mg i ett järngrepp och slpper mig inte. kväver mig på natten och får mig att vilja fly.

Igår var jag ute och dansade i malmö. det var trevligt fast jag var nykter. HAr inte druckit på två veckor och är mycket stolt över det. minns inte när det hände senast. AJg känner hur min kropp reagerar på det.
KÄnns bra.
Men jag skulle behöva lite mys.
eller bara ett bra knull.

//P

Kommentarer
Postat av: Ronjj

du e så sexfixerad my love. och du ska veta att du inte skall känna någon ångest över vad som hänt mig. jag vet att du finns och det räcker mer än väl! du är den bästa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback