apuh

Orkar inte.
Har just insett att min vecka består av 22 timmar föreläsning och sex inbokade möten.
herrejävlar.
Och jag är trött som en gnu.

Men kanske mana bara ska fly till sthlm på fredag? skulle vara skönt att komma bort.
Jag är sjukt hungrig.
men imorrn får man pengar. :)

Saknar my darlings. Känner mig bortkommen ändå. Men kanske blir det pulkaåkning imorgon. :)
Men man borde ju verkligen plugga. Fan jag hatar elektrokemi. dessutom är det på engelska.

Men Astronomin verkar riktigt intressant. :) fast lite simpel. Har ju ändå läst 100p Astronomi och Astrofysik på gymnasiet. med MVG. Men det kan bli kula tt på leka med lite teleskop och andra instrument. :)

Fan. min kropp gör ont. och nu måste jag läsa lite mer.

JAG HATAR ATT JAG MÅSTE SÅ JÄVLA MYCKET.
varför har jag gjort såhär mot mig själv?

Nu börjar jag bli jäviligt sugen på en destruktiv dunderfylla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback