My name is Mary, Bloody Mary.

Helgen är över.

Jag har blivit sjuk igen. Det är något fel på mig. (eller säg vad som inte r fel)
Har lovat Helena att gå till läkaren. ska göra det. HOn är verkligen sjukt orolig. söt.
Feber igen. Inte så mycket kräks. känner mig helsunkig.
men det är inte därför jag borde gå till läkaren. men ett kasst imunnförsvar verkar ju inte så bra.
Tappar naglar.
ett skumt sår som blöder ofantligt.
massa huvudvärk
ständig värk i fötter
trasig höft
Kräks massa
ständigt halvdeppig.


sålde proletären igår med Partiet. De är så jävla skojiga,kufiga och sekteristiska att jag inte kan annat än gilla dem.
Handlade lite. bla 10 kg svindyr kattsand vars kartong gick sönder på vägen hem. det rann ut massa och jag fick ett av mina sedvanliga damp anfall.

sedan sov jag massa. kollade på film. dreglade över en skådespelare som är pinsamt att jag tycker är snygg. Bästa haplo kom hit med mat. true löve.

Idag har jag sovit, pluggat
Städdag på smålands. Det dekadenta kuturutskottet fick något slags straff för att vi verkligen var där til skillnad från alla andra skolkare. VI fick nämligen städa rökrutan och plocka fimp. Fy helvet vad vi svor, muttrade och planerade lönnmord. på hea mänkigheten. När vi höll på att avluida av kyla blåst, och jag höll på att kräkas över cigarettlukten bestämde vi oss för att inte städa den andra som inte används. vi hade blivit straffade nog för att vi var snälla oh ställde upp. Istället gick vi och såg en jättebra dokumentärfilm av Råfilm HItmusik. Om att sätta rytm till revolt. mkt bra. handlade mycet om Röda bönor. De gamla godingarana. men även om bl.a le tigre och chicks on speed.
Vi tingade de til kulturveckan 07.
sen gick vi hem.


fan. måste man käka antidepressiva. nu när jag klarat mig så länge utan.
men fan. självmordstankar är inte att leka med.
men det känns som om allt hopp runnit ur mig.

men oroa er inte....still alive.

and don't forget.

my name is Mary. Bloody Mary.

Men vad gör man är ens vän bara gör helt jävla fel??? fan vill döda.Hon umgås fel. men man an inte tvinga. vill bara få henne att se misstaget innan det är för sent.

funderar på att fly till helgen. om jag är frisk och om jag är välkommen.


//P


Kommentarer
Postat av: erica

det var guld att hänga med dig igår, en mycket fin dag trots allt vi stackars kulturombud blir utsatta för.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback