hey. det är jag som är ångestmaskinen!

en lång dag.

Grattis till mig på FETTISdagen! :)
semlor är äckligt btw.
maränger är gott. jag ska införa marängdagen.
fast kanelbullens dag är också bra.
kladdkaka och cheesecake kan man äta jämt. så det behövs ingen speciell dag. skulle väl vara Vardag Och helgdag. :P


jag är bitter.
Har reviderat min kalender efter gårdagens miss med datum. det visade sig att det inte  bara var gårdagens labb som var fel utan nästan allihopa. så nu ska jag såklart labba den 2 mars. Dagen efter undercut. Och min labbkamrat vägrar byta dag. jag är skitsur. :/


sen gick jag på astronomi föreläsningen ändå. Någo jag inte ångrar. succé. :)
bara för att jag är jag. ;)

varit på två möten och sedan tvättat. en jätte tråkig dag. nästan. Men min mp3 räddar mig.
Min inneboende har skaffat pojkvän. hur har hon lyckats med det? redan?
grumf.
Och jag är rädd för att idioten ska komma på undercut. Igår skickade han mejl och var jobbig. :/

nu har jag tre kronor på mitt konto. köpte kattmat för mina sista pengar. Har fortfarande inte fått lön från mitt satans jobb.
så nu får jag leva på luft tills csn gör sig barmhärtig över min ynkliga varelse.
lite for jag väl skylla mig själv att jag handlat sushi för runt 250 kr i helgen. :/
men det var istället för sprit säger vi. något måste man ju ha.
är fortfarande trött.
men ganska glad.

men glöm inte bort att det är jag som är ångestmaskinen.
I will destroy you, untill the bitter end.
//P

Det blir roligare om man kommenterar.


 

Kommentarer
Postat av: erica

sushi var mkt spännande, jag gillade det helt klart. jag täcker mötet imorgon, don't worry kompis. sedan tänker jag supa ner mig på kvällen i sann piratanda och skita i mina två lektioner dagen efter. jag orkar inte bry mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback