En glimt av sol

En glimt av sol och vår.


Är arg på mig själv för att jag är så disträ.. börjar bli som förut.
Jävla sjukdom. har verkligen satt men som ingen kunde ana.
Trodde jag var ledig idag. så mycket att jag stannade uppe länge igår ch spelade tv-spel, åt glass och drack rödvin i ett härligt sällskap som trängdes i mitt trånga skyffe till rum..
Det var mycket trevligt men jag undrar vad min nya inneboende har fått för intryck.
Men Sputnik var lycklig. och jag var glad. :) och allt har sitt pris.

Men så idag så ringde klara ch väkte mig 8.40 och sa att jag skulle varit på kc 8.30 eftersm vi skulle labba.
det vara bara att ge sig av och jag var där efter en kvart. själva labben gick väl smärtfritt.
Potentiometern var först negativt inställd ch inte så kooperativ. men när man gav den lite socker så var den villig att arbeta.
Min socker nivå har därimot varit lite låg.

men men mat och sömn är för veklingar.

sova kan man göra när man dör.

//P

Kommentarer
Postat av: haplo

mat är för veklingar.
Lax däremot.. det är en helt annan historia :)

2007-02-19 @ 22:54:37
Postat av: erica

och choklad! choklad alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback