Atomabs

Gem mig!
Jag är nörd. Ge mig en atomabsorption spektrometer att leka med. eller åtminstånde en automatbyrett.

Jag vrider och vänder på allt. nojjar och oroar mig. så jag antar att det betyder något. OM det är bra eller dåligt får jag se.

Glömde berätta hur fint det var hos Twinky i helgen. Jag fick se havet. Det är vackert. Något jag alltid velat bo vid. det finns inget bättre än sommar och bad. Halmstad är bra. Allt med twinky är bra. <3
Har just lyssnat på henne i radion. You did really good. Lät ju assexig. :) och sa intelektuella saker. synd att programledaren var lite borta.

Har labbat hela dagen. Klara börjar bli omständig. dessutom vill hon inte byta fredagen.
suck. Och varför är det så många miffon på kursen? seriöst de verkar ha någon slags mental störning.
Jobbigt att lyssna på deras röster. Jobbigt att se människor.

Sen fick jag punka på cykeln.
Och sedan fanns det inget mer av värde att tillägga. eftersom mitt liv är fyllt med meningslösa saker.

Varför blir jag alltid så nere vid den här tiden?

//P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback