om lämnandet.

jag åker bort. om en vecka. så jävla långt bort.
och jag är nervös och rädd och lämnad.
känner mig ensamast när jag behöver som mest stöd.

jag älskar dig. och jag vill inte att det ska ta slut.

men jag är också exalterad. det kommer bli ett sådant äventyr.

idag har jag fått en ny kamera så jag kan ta fina kort.

jobbar sista dagen imorgon. sen åker jag till lund på onsdag och säger hej då. kanske stannar jag i göteborg om jag får. sen åker jag till uppsala på måndag.

hur packar man ned sitt liv i en resväska? och hur lämnar man det som betyder mest?

//P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer sakna dej så mycket! Men jag finns kvar här hemma:) Och vem vet jag kanske vinner på trav och blir miljonär..då kommer jag till dej!!!!!!

2007-08-22 @ 15:01:06
Postat av: erica

jag instämmer med föregående postare, jag kanske vinner på trav eller lotto eller stryktipset eller något annat och blir miljonär, då kommer jag också till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback