kaboom

tillbaka i lund. tillbaka i livet.
massa labb. visst det är väl roligt .men ändå jobbigt.
Men jag var bästaste bäst och fick VG på förra kursen. :D

har varit i Göteborg hos min fina POJKVÄN: :P
och sen har vi varit hemma hos mamma och pappa och klättrat på väggarna. finns inget att göra där. bara äta och dricka sprit.

känns bra att komma tillbaka till civilisationen. men jag är sjukt trött och stressad.
idag är det den 10:de och jag har 73:- på mitt konto. :/
och ingen lön får jag.
 de sista pengarna måste jag köpa mat till katten för. han ska fan inte lida för att jag slösar bort allting.
men va fan 2 veckor utan pengar har man väl klarat förut.

blä. jag kräks på världen.
men kaliumpermanganat är vackert. nästan som min ring.

//P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback