Potential att lyckas?

Ah. Stress från och till. Hela tiden glömmer jag av vad det är för dag. Dagarna rullar på och är svåra att urskilja från varandra. Vilket är märkligt efterom de inte är likadana som när man jobbar. Men det är alltid något att göra och det bir aldrig ångtråkit vilket gör att tiden går fruktansvärt fort.
Alla aktiviteter gör att man halkar efter med plugget. Men just nu är det ju ingen kris. HInner ju med det nödvändigaste. Fick Vg på förra deltentan i mikrobiologi. Känns mycket bra.
men jag kanske skippar kemins historia. Jag har verkligen svårt för namn och årtal.

Igår jobbade jag och Haplo i spritbaren på Nationen. Det var trevligt. :) Ingen kan vara så skönt kall och dissa folk med en blick som hon. Please teach me!  Kvällen drink blev Ninja Turle. :) så jag fick rita en turle på griffeltavlan :) självklart blev det favoriten Donatello. Drinken smakade lite godisliknande då det var mint i den. Fick delade kommentarer om mössan men flest positiva. Det skummaste var när E kom fram (brukar vanligtvis knappt hälsa) skriker:
E: Petra! På lördag! Då kör vi kinky saturday.
Jag: ehhh vadå?
E: kinky Saturday. Smålands är å slättruket och tråkigt. Jag vill ha lite. ja du vet. Och du har ju potential!
jag: va? kinkypotential?
E: ja precis. Och ta med Rebecca!
sen går han och jag står där helt förstummad. Vadå för jävla Kinkypotential?

Aja. Något måste det ju ha varit eftersom vi sålde så jävla bra trots bristen på folk. :P
Gick hem med både min och Haplos lön. Så nu  står det 14 cider i min kyl och en Cola till Kuba libre! :D

Har varit på föreläsning 9-12.15 och sedan gymmat. Sen har jag pluggat lite inför morgondagens labb och nu ska jag städa. Snart blir det förfest med haplo och sedan undercut. Där vår Älskade Fuchikoma är.
Skitsugen på att dansa! :) Men haplo dansar inte nykter så jag får jobba hårt med henne innan. :)
Med jag har fixat mutmedel.
Men inte som föra undercut då vi skämde ut oss rejält tack vare lite meckat rök. :/
men det kanske hände något annat skoj.

//P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback