Ich bin .. Nej för fan

Ajsing bajsing lilla Katt.
NU är han helt galen. faktiskt ganska jobbigt. Men han är ändå underbarast.
Igår startade nya delkursen. verkar ganska intressant. fastän tråkig statistik föreläsning idag och tråkig labb. jag är inte vän med mikroskop. jag vill att det ska explodera eller vara flourecerande. Spänining.
Hur kul är det att kolla på pollenkorn? Måste vara den tråkigaste aspekten på fortplantning som finns.
Ge mig en...leksak. :)
(fast jag tydligen behöver en ond synthare?)

Igår åkte jag och Fuchikoma till landskrona. Ja den stora rasist taden som för ett års edan var mitte hem. Det var intressant att se att det inte hade ändrats så mycket. Jag gillar stället av någon underlig anledning. Trot blottare, nynazister och misshandlare till grannar.I vilket fall om helst åkte vi dit för att kolla lite i militärshopen. Detta ledde till inhandling av en underofficershatt/mössa för min del och ett par grymt snygga byxor till Fuchikoma. Vi  chokade nog den småfete militärkåte butiksinnehavaren något. särskilt när jag började posa och skryta om hur porrig jag såg ut. :P PÅ väg hem gav mössan mig något som skulle kunna ha föreställt en tysk accent (.jaaa bitte ) till Fuchikomas stora förtret.
Väl hemma i lund handlade vi pingvin trosor. :)
 Sen var jag hemma, på kemi. his föreläsning. Sista gudskelov! meh vad säger jag. Vilken hädelse.
Cyklade hem till P på hallands för att titta på film. Något vi fick ångra. det var en fruktansvärd film från 70-talet om onda facister som torterade ungdomar , med våldtäkter, bajs och knivar.  L stannade inte kvar och tittade färdigt. något jag mycket väl förstår.
Men det blev ju minnesvärt iaf.
 Idag har det varit en lång dag med föreläsning, labb och jobb. och resten av veckan är också full.
Roligast var på lunchen när vi satt runt ett stort bord och löste uppgifter med massa kursare varpå Fuchikoma plötsligt säger "jag fattar inte! känner mig helt urblond" Hela bordet stirrar och de blonda blänger extra mycket medans jag och Haplo brister ut i asgarv.
ahhh Danke.
Nej jag kan verkligen inte tyska.

Grattis till Venezuela och Chavez!


Snart är det dags för Fugelsand! :D


//P


Kommentarer
Postat av: erica

ses imorgon i spriten, kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback