om det väntade

Nu var det dags. jag har lixom gått och väntat. undrat varför den inte har kommit.
nu har den kastat sig över mig. ensamheten. wll jag är ju inte ensam egentligen. finns massa människor mn alla är så långt borta.
antar att jag behövd någon slags utlösande faktor. och i torsdags blev allt bara piss.
jag vill inte. och sen fick man veta att man inte skulle få något stöd på alla stjärtans dag. så allt blev ännu jobbigare.
och idag har jag bara gått runt och varit arg och ledsen. mest på mig själv. för att jag bryr mig om så mycket jag int bord bry mig om.
bläää
en det går väl över. när mina pojkar som befinner sig så långt borta kommer till mig. då ska jag aldrig bli ensam igen.
har nog pratat ed nästan alla fina idag. till och med ewe. hur kan jag ändå känna mig så fruktansvärt övergiven?
men ag vet att det bara är en fas. snart går det nog över. det finns mycket att se fram emåt de kommande helgerna.
och kanske kommer jag få ett jobb då kommer tiden gå så snabbt. och snart är våren här.
och då får man bli kär. kanske blir man kär. men tänk om man redan blivit kär igen.
nej nej nej nej nej.
blä
ska gå och lägga mig så denna hemska dag tar slut!

Kommentarer
Postat av: haplo

Uppdatering darl? :)

2009-03-03 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback