om att jag är dålig

Jag har problem. Och det är mitt fel som vanligt. Men jag blir så jävla rädd. hur ska jag förvänta mig att få något om jag inte är beredd att ge något. Låt mitt hjärta vara ifred. Men älska mig!
Älska mig för i helvete!


http://www.youtube.com/watch?v=SGTDRztaCCw


Jag blir så jävla arg. Och jag kan inte fokusera. inte tänka på något annat.
än jag vill att han ska älska mig. Jag har aldrig varit i den situationen. att jag trånar och ber. det finns alltid så många andra träd i skogen. jag är för stolt.
Oh well.

oavsett. om jag vågar. om det blir något. så kommer du ändå alltid vara nummer ett.
och en dag kommer jag tråna efter dig igen.

http://www.youtube.com/watch?v=D1j823QH6cU


och igår hände något konstigt. Vakten på klubben kallade mig för flaca istället för gorda.. jag har helt plötsligt gått från lilltjockisen till den magra. utan att jag märkt det själv.

Kommentarer
Postat av: haplo (future-eftertrånade)

..lovar ddu?

2008-04-15 @ 12:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback