om att vara på kanten

försöer tänka på att mna inte ska vara här så länge till. lite tid kvar= lite tid till tentan.
helgen har känts ganska ensam. men änd avslappnad.
igår läste jag allt  på fått inläsningsanvisningar på. konstigt att läsa in hea kursen på en dag. :S
synd att det är den lätta delen.

NU väntar brutalt tentaplugg. sen kommer mamma och pappa och hämtar mig
JAG VILL INTE TILL HALLSBERG. men jag har inget val. pengarna ag fick i fredags täckte inte ens hyran. nu har jag 200 kr kvar. och det är den 27. :S

men jag har pratta med lite folk hemifårn som nog kommer att rädda mig från tristessen.
:)
sen vill jag vara med mattias. <3

fan vad jag är dålig. men ändå inte.
jag tror att jag börjar bli bättre.


allt skulle bli bättre om jag kunde sova. men jag vaknar. hela tiden.
ensam

Blush my skin with your bare hand
so you can have the comfort to call me weak
I?ll be laying awake at night,
and I will never let you go to sleep

I will never let you go to sleep
Why won't you let me sleep?
I will never let you sleep


och om huvudvärken kunde försvinna och panikångesten när man inte förstår.



men. ja.
fint att det är något som får mig att se framemot att komma till hallsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback