Still alive and kicking.

Nu var det länge sedan..
jag har blivit ännu äldre men inte så mycket bittrare. Glad för det mesta. Det är vår. :)
Jag har fyllt år. fint kalas med det finaste besöket man kunde önska sig.
fick tv spel av twinky. :D söt. tyvärr har jag inte hunnit spela dem. och delikat te, fina posters av underbara haplo.
och en givande bok av bästa E. :)
Och en superfin tröja som M gjort själv. <3
I torsdags bar det av till uppsala till älskade systra mi. där var jag med henne i skolan och utklassade alla i step up. :P och det som är min värsta gren. :P snyggaste outfiten hade jag med. not. Men det spelar ingen roll.
Insjuknade någon gång under dagen. så resten av uppsala vistelsen spenderades hos vanessa hult (sis hyresvärd.) som var helt galen. VI åt massa och spelade tv spel och heroes. <3
På söndagen steg vi upp när klockan var tio i sex. men eftersom vi stallt om till sommartid så var våra kroppar inprogramerade på att klockan var tio i fem. vi kom trots detta faktum iväg i tid och allt gick fint på arlanda.
väl i london efter en ruinerande tågtur från flygplatsen gick vi på hotelletarjakt i små gränder där alla husen såg likadana ut. tillslut hittade vi stället. rummen var inte städade än så vi lämnade våra väskor och drog till camden och spenderade mer pengar än vad vi vanligtvis gör på ett halvår. roligt och mysigt. träffade dessutom Emelie. en kompis från hallsbergstrakten som jobbade i den galnaste shoppen där. :D det var lite små roligt.
när klockan passerade 18 var vi både trötta och hungriga och begav satte oss på tunnelbannan in mot stan.
vi checkade in. rummet var helt okej. sedan gick vi och åt. jag var så hungrig att jag gick med på att äta på pizza hut fast jag inte gillar pizza. :/ men efterrätten var god. :D
på kvällen åkte vi runt och tittade lite för att sedan i anständig tid åka till htelet för lite välförtjänt sömn. I måndags steg vi upp gansa tidigt. åt lite fruost, om man nu kan kalla kaffeblsk och två minibaguetter med sylt för frukost.
Gick på madame tussauds och sedan åkte vi runt, men mest promenerade vi och såg på turist grejjer och gick i roliga affärer. vi åt kina buffet i china town och köpte de godaste muffinsarna någonsin.
på kvällen lekte vi på funland vid piccadilly. och jag dansade massa ddr. :D
på tisdagen strosade vi mest omkring och kollade runt.
Resan kan samanfattas med; mycket gående, mycket mat och mycket mys med bästaste syster.
igår var planet försenat. så jag missade mitt plan till sturup från arlanda. begav mig mot sthlm c för att ta tåg hem. så när jag ska köpa biljett är de slut. panik.
jag beslutar mig för att gå på tåget ändå. lyckas charmera konduktörren att få köpa en sista minuten och dessutom få plats i en liggvagn. så jag sov lite till och från mellan ett och sex. det gjorde nog att jag ööverhuvudtaget kunde ta mig till skolan vid åtta imorse när jag kom hem vid kvart i sju.
nu är jag jättetrött.
ville verkligen till klubben ikväll. verkar vara sjukt bra band. men jag pallar inte. börjar 8 som vanligt imorrn. och jag har inte gjort övningarna. och jag kan inte.
fan.




saknar mattias. nästan lika mycket som sputnik. :P

Och Twinky går ej att nå. :(

//P

för bilder se ronjj.bilddagboken.se och bortse från dom fula på mig. :P lägg dessutom mäske till att det inte finns några dåliga foton på syster. :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

:D Grattis på födelsedagen då!
Vad kul det låter som att du har haft ^^
(DDR är så kul!)

Postat av: erica

kollontajpeppen är svinhög, jag har typ fixat allting redan. tipsrunda, pubjobbare, serveringspersonal, snackat med hans, snackat med johan broman som har köket, snackat med my osv osv. HEJÅHÅ! blir jävligt produktiv vissa ggr när jag inte kan sova. haha.

2007-04-03 @ 02:26:26
URL: http://emowalk.blogg.se
Postat av: erica

KOM TILLBAAAAAKAAAAAA NÅNGÅNG DÅÅÅÅÅ!

2007-04-07 @ 17:52:20
URL: http://emowalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback